April 20, 2010.


Nu har jag fått hem skjortan jag beställt från Ellos och en söt klänning. Ska föröska ta bilder på det denna vecka, har ju ingen bra kamera på min mobil. Men ska hälsa på någon som har en bra kamera som jag ev kan låna och ta lite bilder med.

var idag och hälsade på min syster och nu har jag fått låna deras bil för att komma hem då fastighetsansvarige skulle kom för att vi skulle pratas vid vad jag vill göra här hemma. Måla om, byta golv osv. Jag ser verkligen fram emot nya vita väggar och ny färg på golvet. Samtidigt som jag ser emot sommaren.

Pratade med en kompis idag angående sommarjobb. Jag behöver det ju. Eftersom jag inte får från CSN något bidrag eller lån på 2 månader. Och jag behöver pengar till att betala hyra, räkningar och mat. Jag och hon somarjobbade 2008 på samma ställe. Hon ringde ditt och fråga om det fanns något ledigt, men de letade efter folk som behövde hade körkort. Min kompis gav mig nummret och sa att jag skulle ringa ditt på en gång. Jag började bli lite så där stressad.

När vi sommarjobbade där så frågade jag en av de fastanställda om hon var gravid. vilket hon inte var, hon hade ju precis ätit och hennes mage såg större ut än normalt. Hon såg gravid ut äligt. Men blev ju förbannad för hon svarade tillbaka ganska strängt. -Nej det är jag inte ( se kommer jag inte ihåg vad hon mer sa) Min kompis jobbade en dag med henne och några andra då hon hörde dem prata skit om mig. Vad det var kommer jag inte ihåg. Men om ni kan förstå så ville jag ju inte jobbade där igen. Dessutom var sommarvikarierna ja... det känndes inte bra i varje fall. Jag kom bra överens bara med en sommarvikarie tjej av 3 stycken förutom min kompis då.

Så jag rinde ditt idag, de tog min telefon nummer och sa att jag skulle ringa deras chef, då chefen hade några på gång så visste hon inte om dessa tackade jag eller nej. FIck chefens nummer ringde ditt och lämnade ett medelande, istället för hon svarade inte. Jobbet var ju roligt, men jag krånglade till det lite ju med de som arbetade där., en av dem åtminstonde.


Nu ska jag läsa min rapport och skicka in den till läraren. Inlämningsdatumet är idag. Behöver bara läsa och justera. Men vet ni om jag sommarjobbar 1 månad så har jag tillräckligt pengar för att klara mig under sommaren. Bra va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0