Buuu! Ny systemkamera.


ÖÖchh vad ska jag säga.....

Finns inget roligt att säga idag förutom att jag missat skolan utan särskillt anledning.
Men imorgon planerar jag att åka till jkp för att eventuellt köpa en systemkamera. Är i behov av en dessutom nä JAG MÅSTE HA EN. Då kan man gå ut fota, natur, djur människor. Ibland ser jag buskar eller moln eller andra saker som har en ovanligt figur. Antingen liknar det en troll, en drake, ja... konstigt nog men det är sant. Jag kommer nog behöva en kamera som tar bra bilder i mörker utan blixt.

Får se om det blir något av det eller om det blir som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hoppas du köper/köpte en systemkamera! De är verkligen hundra gånger bättre än vanliga kompaktkameror, och bilderna blir så mycket klarare! Ett måste om man är fotointresserad! Synd bara att de är så dyra...



Måste bara inflika att Canon är bäst... jag har en Nikon och den gör lite som den själv känner för ibland ;P

2010-04-26 @ 01:47:32
URL: http://tribecas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0