Rensar epost medelanden.


Morning!

Nääää klockan är 11:23, men i vilket fall sitter vid datorn och rensar epost medelnande. Det är ju över 700 st. Samtidigt som jag innan hade 100 olästa. Som jag läst och sen markerade som oläst, för att de var viktiga, men det är de flesta inte.

Det är så tyst och lite tråkigt här jag är nu. Igår kväll ville jag bara hem, men där ser det inte så finnt ut heller. Ska snart renover om. Byta golv och färga väggarna. Ska nu på måndag imorgon ringa fastigehst ansvarige för att boka en tid då de kan komma och se på min lägenhet, för att vi ska diskutera vad som behövs göras om. Här får jag ju säga vad jag vill ska bytas så får de ju säga om de accepterar det.

Efter att jag renoverat ska jag köpa nya möbler. Har ju typ inga nu förutom en skrivbord, köksbord med stolar samt madrass. Har inte viljat köpa för att jag vill renover först och sen köpa in nytt och frächt. Annars finns risken att man skvätter färg på möblerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0