Tränning inför sommaren!


Hej!

Nu börjar de flesta snacka och att träna inför sommaren, beachen 2010. Jag vill också tränna, men ska jag vara uppriktig så har jag varit skit dålig på att tränna den här året, igentligen sen förra året 2009 typ nån gång innan vinter har jag dämpat ner med träningen mer och mer. Varför kan man liksom inte bara ta på sig något och gå ut och springa, eller tränna hemma. Väl när jag kommer igång så tränar jag i ca en vecka för att sen antingen glömer jag mitt mål, säger att jag gör det senare eller orkar inte. Känner du igen dig?

SKa i varje fal fösöka ta mig ut eftersom det är ju vår trots allt, och det blir varmare så man kan gå ut och springa eller ta en runda och gå.

Visst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0